Kundeservice

 

Reparation og reklamationer

Reklamationer skal registreres elektronisk og efterfølgende fremsendes til PrisBilligMobil.dk. Dette får du hjælp til i indeværende guide.

Husk at formularen skal godkendes når den er udfyldt. Det gør du ved at trykke "Indsend formular" i bunden.

OBS! - Vedr. Doro
Hvis du har en Doro-telefon kan du med fordel rette henvendelse til (+45) 45 94 02 00 eller skriv til support.dk@doro.com

Hjælp til selvhjælp

Vores erfaringer viser at næsten hver tredje telefon vi får ind til reparation ikke er fejlbehæftet. Hvis du har oplevet periodiske problemer en enkelt eller sjældne gange er der lille sandsynlighed for at fejlen kan fremprovokeres på serviceværkstedet. Hvis din telefon jævnligt fryser eller går ud under opkald er det ofte lokale modtagerforhold som er årsagen. Vi beder dig derfor gå gennem punkterne i nedenstående link.

Finder du ikke løsningen herunder, kan du kontakte producenten, inden du fremsender enheden til reklamation. Se numre her:

  • HTC: 70 14 23 60
  • Motorola: 43 68 21 52 / 43 48 80 06
  • Samsung: 70 70 19 70
  • Sony Ericsson: 33 31 28 28
  • Nokia: 35 444 222
  • LG: 80 88 57 58

Sådan sender du telefonen...

Telefonen skal fremsendes til nedenstående adresse.

PrisBilligMobil.dk
Roskildevej 5
2620 Albertslund

Sørg for at sende telefonen således at du har Track/Trace-nummer. På denne måde kan du dokumentere at pakken er forsendt, såfremt den bliver væk i posten.

Forsendelse fra Danmark: Send aldrig telefoner som brev.
Forsendelse fra Grønland: Sender du fra Grønland bedes du sende som rekommanderet brev.

Pak telefonen forsvarligt ind. I bedste fald således at man teknisk set kan kaste med pakken, da det er skiftende hvor forsvarligt postbudene behandler pakkerne.

Forsendelse

Uanset hvilken defekt der er tale om, ønskes kun disse dele medsendt til reparation:

  • Telefonen
  • Bagklap
  • Batteri

Vi ønsker ikke salgspakken, oplader, SIM-kort, MicroSD-kort, mv.

Du risikerer, at disse ting smides ud eller væk på garantiværkstedet.

 

 

 

 

Vigtigt! Du pålægges administrationgebyr såfremt en eller flere af de uønskede dele sendes med, da det påfører os unødvendig, ekstra administration.

Selvforskyldte skader

Bemærk, at garantireparationer kun omfatter fejl der er sket fra fabrikkens side. Hvis du - bevidst eller ubevidst - selv har påført skaden bliver reklamationen afvist. Du opfordres i stedet til at kontakte et værksted med henblik på at få et reparationstilbud, f.eks.:

  • Number1Service (Kun Nokia)
  • Alle andre producenter sendes ind til PrisBilligMobil.dk

Vigtigt: Hvis du har "rooted" din telefon, modificeret softwaren eller på anden vis selv ilagt ny ROM bortfalder garantien.

Der er enkelte tegn du kan kigge efter, for at se om enheden måtte være skadet af dig selv. Bemærk: Disse tegn er vejledende, og kan de ikke findes er det ikke ensbetydende med, at fejlen er dækket af garantien.

  • Væskeskade: vuderes af værkstedet, såfremt den er væskeskadet vil der pålægges et gebyr på kr. 375,-
  • Hvis du ikke kan oplade enheden eller få forbindelse til computer, og stikket er løst, tyder det på fysisk overlast.
  • Hvis din skærm har sorte streger eller plamager, tyder det på at den har fået et tryk eller et stød.

 

 

Skærm der har været udsat for fysisk overlast.

Hvis din telefon konstateres til at have lidt under forkert brug, er det ikke PrisBilligMobil.dk eller værkstedets opgave at dokumentere hvordan det er sket.

Faktura

Fakturaen udgør dit garantibevis og skal sendes med til reklamation. Bemærk, at en ordrebekræftelse ikke er et gyldigt garantibevis. Du har modtaget fakturaen e-mail.

Vi vil først og fremmest gerne bede om dit fakturanr. Såfremt faktura ikke kan findes koster det er gebyr på 65 kr. at genskaffe din faktura.

Bemærk: Hvis telefonen har været ombyttet er det købers forpligtelse, at medsende kvittering på ombytning, således at IMEI-numrene stemmer overens. Det vil i dette fald også være det nye IMEI-nummer du skal angive senere.

Kontaktoplysninger

Navn:
E-mail:
Mobiltlf.nr.:

Du vil modtage relevante opdateringer på e-mail. Hvis du ønsker advisering via SMS kan du bestille dette længere nede i formularen.

Returadresse

Returadressen er den samme som på fakturaen. (OBS! Er en leveringsadresse angivet vil denne blive anvendt (Nr. 1). Ellers anvendes faktureringsadressen (Nr. 2). Dette dog undtaget hvis leveringsadressen er en GLS Pakkeshop.)

visning af Prisbilligmobil.dk faktura

Fejlbeskrivelse

Beskriv fejlen således at en fremmed person vil forstå hvordan han/hun genskaber den eller de fejl, som du oplever.

Gebyrer

Afvist reklamation

kr. 250,-

Manglende registrering
Hvis din reklamation ikke er registreret i dette system pålægges administrationsgebyr.

kr. 100,-

Manglende garantibevis
Hvis du ikke fremsender dit garantibevis (fakturaen) og dette skal findes frem af bogholderiet pålægges et administrationsgebyr.

kr. 65,-

Ignoreret instruktioner om forsendelse
Der kræver meget ekstra administration, når man trods vores anvisninger alligevel sender salgspakke, oplader, mv. til reklamation. Håndtering af dette påregnes derfor et gebyr.

kr. 50,-

Returforsendelse i Danmark
Reklamationer der er over et halvt år pålægges dette gebyr i returforsendelse.

kr. 60,-

Returforsendelse til udlandet

kr. 250,-

Udlandsfortoldning

kr. 160,-

 

Jeg bekræfter hermed at have set de potentielle gebyrer.

Returporto

Telefonen skal retur til en dansk adresse
Telefonen skal retur til en udenlandsk adresse (250 kr.)

SMS-advisering

Jeg ønsker opdateringer om reklamationen via. SMS

Uanset om SMS-advisering ønskes eller ej, vil du modtage opdateringer via. e-mail.

Bekræftelse

Jeg bekræfter at have læst, forstået og accepteret betingelserne for reklamationshåndtering hos PrisBilligMobil.dk.

Nederst på formularen